É.K.E.S. tréning
É.K.E.S. tréning, azaz:
- Érzékenység
- Kommunikáció
- Empátia
- Segítségnyújtás
A humán szolgáltatásokban, az oktatás, egészségügy, szociális-gyermekvédelmi szféra területein dolgozó szakemberek munkájuk során számos szakmai - emberi készséget használnak. Köztük olyanokat, melyek megléte elkerülhetetlen a mindennapi munkavégzéshez. Ezek közül a tréning hármat emel ki annak érdekében, hogy a negyedik fogalom, a segítségnyújtás magas színvonalon valósulhasson meg. Melyek is ezek a készségek?
- Az érzékenységünk az emberi sorsok és problémák iránt.
- A kommunikációnk, mely egyszerre készség és módszer is a szakmai életünkben.
- Az empátiánk, ami nélkülözhetetlen, mások élethelyzetének átérzéséhez.
- A segítségnyújtásunk komplexitása, hogy szakmai tevékenységeink megfelelők legyenek azok számára, akik a támogatásunk, kísérésünk alanyai.
- Érzékenység - egy emberi készség, ami előfeltétele szakmai munkánknak
- Kommunikáció - módszere és eszköze is tevékenységeinknek
- Empátia - nélkülözhetetlen készsége minden humán terület szakemberének
- Segítségnyújtás - a humán szféra célja, tartalma és módszereinek összessége egy szóban kifejezve.
Kiknek ajánlom?
Az oktatás, egészségügy és szociális-gyermekvédelmi szféra területein működő szakmai csoportoknak, teameknek, akik szinten tartanák és frissítenék, fejlesztenék a szakmai munkájukban alkalmazott készségeiket.
Ha...
- Rátekintenétek szakmai készségeitekre...
- Karbantartanátok ezeket a készségeiteket...
- Fejlesztenétek ezeket a készségeket és általuk a kompetenciáitok...
- Ha fontosnak tartjátok a szakmai önismeretet és annak frissítését, mélyítését...
- Érzékelitek a változásokat mind magatokban, mind a környezetetekben és szeretnétek, hogy a szakmai munkátok is kövesse ezeket a változásokat, továbbá meg is feleljen a változások hozta kihívásoknak...
- Észrevettétek, hogy mennyire megváltozott a kommunikáció az idők során és hisztek abban, hogy ezt érteni, követni, (meg)tanulni, fejleszteni majd (fel)használni is lehet a munkátokban...
- Szeretnétek, ha a szakmai munkátok, a segítségnyújtás maga, mind eszközeiben, mind módszereiben reagálna az új kihívásokra, a megváltozott körülményekre...
Akkor nektek ajánlom ezt a tréningem.
Mi a cél?
A résztvevők önismeretének, szakmai készségeinek, például kommunikációjának, empátiájának, fejlesztése. Hatékony kommunikációs módszerek elsajátítása az ügyfelekkel, kliensekkel, hogy a segítő folyamat optimális, együttműködő, partneri kapcsolat legyen.
Mi történik a tréningen, mi a tartalom?
Négy tematikai egység mentén haladunk.
- Bevezetés - ráhangolódás - érzékenység
- Szakmai önismeret - empátia
- Kommunikáció - konfliktuskezelés - együttműködés
- Segítségnyújtás - Módszertan, módszertár
Mi a módszer?
- A csoportmunka, a tréning, a team coaching eszköztárából változatosan alkalmazott módszerekkel dolgozom.
Mennyi időt vesz igénybe a tréning?
- A tréning 20 és 30 órás változatban áll rendelkezésetekre.
- A megvalósítás ütemezését közösen tervezzük meg. Alkalmazkodom a lehetőségeitekhez.
Hol lesz a tréning?
- Helybe megyek, a te intézményedbe.
Érdeklődni az alábbi elérhetőségeimen lehet:
e-mail: vajdazsolt68@gmail.com
telefon: +3620 213 1847
A tréning díjszabása függ a résztvevők számától és a földrajzi távolságtól.
Kérj ajánlatot! Örömmel állok rendelkezésedre.
Vajda Zsolt
szupervizor - tréner - coach